sobota 21. března 2015

Super drahé a super levné maskování – Glamglow a Freeman

Dneska se podíváme na dva pečující produkty, které se nachází na úplně opačném konci cenového spektra. Nejsou stejného typu (jedna hydratační, druhá čistící), takže nepůjde o porovnání, ale hezky se ukáže, jestli svou roli perfektně splní jak věc za pár desítek korun, tak věc za pár stovek.


Jako první se podíváme na Glamglow. Budou to už skoro dva roky, co se s touhle značkou a zázrakem hollywoodských hvězd roztrhl pytel. Snad všichni se s ní setkali na Dnech Marianne, kdy se rozdávala v Douglasu jako dárek k nákupu. Její první čistící verze (bahenní maska v černém obalu) mě tolik neoslnila, proto jsem si na posledních Dnech Marianne vybrala novinku – modrou hydratační Thirstymud. 

Něco z oficiálních proklamací: ,,THIRSTYMUD uses the newest, most advanced & extreme hydration active technologies, providing deep instant Extreme Hydration for Long, Medium & Short Term Results. THIRSTYMUD  hydrates, moisturizes, restores, replenishes and calms the skin. Designed for Men & Women of All Ages & All Skin Types, Even After Shaving. New Super Technologies in THIRSTYMUD  will leave you with Hydrated Heart Pounding Glowing Skin.“


Klasická kelímková verze má mít 50g a v Douglasu stojí přes tisíc korun (bohužel neznám přesnou částku, na e-shopu vůbec tuto značku neuvádí). Na feelunique ji teď prodávají za 50liber, takže bych řekla, že dokonce dost přes tisíc korun. Vzorek je v tubičce obsahující 15g, což je poměrně štědrá dávka na vyzkoušení. Pokud nebudete nanášet vyloženě tlustou vrstvu, vystačí klidně i na pět použití. Jde o hladkou mazlavou hmotu, která není ani vyloženě tekutá, ani hutná, přijde mi jako takový hustší olejovitý krém. Je zabarvená do světle hněda a neskutečně nádherně voní – mně připomíná kokos, který je také jednou z ingrediencí (složení jsem zkusila vyfotit, pokud někoho zajímá). Už jen díky tomu je roztírání po obličeji blaho. Vrstva na tváři je pak dost mastná a lesklá, což by někomu mohlo vadit. Tvůrci doporučují několik druhů použití, ať už klasická desetiminutovka se setřením, péče přes noc nebo do letadla. 


Já účinky otestovala především po namáhavém letu do Šanghaje – prostředí letadla a cestování vůbec má drastické dopady na pokožku, kterou vysuší a celkově odrovná. Neodvážila jsem se namazat vyloženě během letu, ale hned po ubytování jsem masku aplikovala na noc a šla spát. Druhý den jsem opravdu zírala, výsledek byl úžasný! Vyloženě mě zachránila, žíznivou pleť vzpružila a dostála svému jménu. Pleť nijak nepodráždila, nepozorovala jsem žádné začervenání nebo reakci. Šetřila jsem si ji hlavně na příležitosti, kdy jsem potřebovala rychlé a „zázračné“ řešení a nikdy nezklamala.

 
Freeman maska s uhlím a černým cukrem stála v akci krásných 97Kč, ale i jindy ji většinou seženete zhruba do 150. Tuba je obrovská a skrývá 150ml produktu, který mě překvapil svou konzistencí. Jde o naprosto černou hutnou (trochu nevábnou) směs, která obsahuje hrubé cukrové částečky. Vůně je výrazně do sladka, ale není silná, mně se moc líbí. Jak už jste asi pochopili (a jak naznačuje popis na obalu), jedná se o spojení čistící masky a scrubu. 


Nanášení je trošku složitější, nikdy asi nedocílíte dokonalé a jednolité vrstvy jako u klasické krémové masky, i roztírání je chvilkami oříšek. Přijde mi, že nemožnost vizuálně uceleného povrchu se taky odráží na následné vyšší spotřebě. Někde jsem slyšela, že maska lidem opadávala nebo byla celkově uživatelsky un-friendly, ale s tím žádný problém nemám. Nechávám ji působit klidně 20 minut, potom jemně krouživými pohyby vodou smývám. Zrníčka jsou větší a silnější než v recenzovaném peelingu od Manufaktury, ale nijak výrazně na ně netlačím a nedrhnu pleť. Naštěstí jsem po použití nepozorovala zarudlou nebo podrážděnou pokožku, nepřijde mi ani nějak znatelně vysušená a namožená, takže i pro citlivou suchou tvář je maska vhodným doplňkem. Vždycky se ovšem namažu krémem, cítím to jako určitou povinnost, ne ale proto, že by se mi obličej svraštil po odsátí veškeré původní hydratace :D Pokožka je následně absolutně krásně hebká, to se mi snad ještě nestalo. Cítím taky úžasné psychické pročištění, naštěstí reálné taky, póry jsou v lepším stavu. S výsledkem jsem naprosto spokojená. Jedinými malými mínusy jsou tedy komplikovanější nanášení a také nesnadné zavírání víčka, kdy je nutné zatlačit a vyškrabat zbytky masky v otvoru, jinak se víčko nezaklapne a tuba zůstane nedovřená. Navíc znovu zdůrazňuji, že se jí nemusí bát lidé s citlivou a sušší pletí, já mám kvůli tomu z čistících masek trochu obavy a tato mě přesvědčila, že za to stojí. 

 
Takže dneska byla recenze pozitivní a sluníčková :D má první maska Freeman se vydařila a Glamglow bych moc ráda jednou vlastnila, pokud oželím tu cenu! 

Jaký je váš nejdražší a nejlevnější kousek pečující kosmetiky?


2 komentáře:

  1. Já za pečující kosmetiku moc neutrácím, takže klasika - levné věci od Alverde, středně drahé věci od Natura Siberica... teď jsem si objednala sérum za necelou pětistovku, to bude asi ten nejdražší kousek.

    Jinak taky jsem měla tenhle vzorek Glamglow, ale přišlo mi, že za tu cenu neudělala vůbec nic. Ale teda nezkoušela jsem ji přes noc, jen tak hoďku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda, to mě mrzí :( jde vidět, jak je pečující kosmetika šíleně individuální!

      Vymazat