sobota 11. dubna 2015

Baby Glow od Guerlain – to chceš!

Po delší době jsem zase vyrazila na obhlídku parfumerií a jejich nejsvětlejších odstínů make-upů. Výjimečně se mi zadařilo v Douglasu narazit na velmi příjemnou slečnu, která byla moc ochotná a dokonce se nehamovala ve vzorečcích – právě od slibného Baby Glow, který je jarní novinkou v portfoliu Guerlain, mi vypumpovala do kalíšku tak štědré množství, že vystačilo snad na šest aplikací. Proto jsem se rozhodla napsat recenzi, i když plný produkt nevlastním. Ale řeknu vám dopředu, dost možná se na jeho koupi chystám!

 (Zdroj obrázku: www.escentual.com)

(Guerlain – Baby glow, odstín 02 clair, cena cca 1300Kč)

Oficiální popis: Fluidní lehký make-up s efektem „baby glow“ dětské, andělsky prozářené pleti. Zapomeňte na zašedlou a unavenou pleť, zmoženou zimními měsíci! Guerlain v této zázračné tubičce přináší zhmotnění našich snů o dokonalé, svěží a prozářené pleti bez známek únavy a stresu. Obsahuje novou technologii „Hvězdný prach“ s obsahem polymérů, jež přinášejí světlo na vaši pleť, tak jako legendární pudry Metéorites.

Obal a balení můžu hodnotit leda z obrázku, což zvládnete taky, takže jen pár faktů – balení je tubičkovité, ale na konci se skrývá regulérní pumpička. Obsahem je 30ml a make-up má navíc SPF 25. 

guerlain baby glow clair

K vlastnostem samotného make-upu: voní úplně stejně jako Meteority! Naprosto intenzivní fialková vůně, myslím, že pokud někdo preferuje neparfemované produkty, mohlo by mu to dost vadit. Já ji občas cítím dokonce i během dne po nanesení. Textura je trošku těžší na popsání – je taková tekutější, lehoučká, přitom se make-up nijak neroztéká, když ho začnete nanášet. Roztírá se jednoduše, jako když se chcete natřít hydratačním krémem, žádné speciální požadavky, zlehka ho zpracuju prsty a on okamžitě splyne s pletí jako druhá kůže. Doteď jsem tomu nevěřila a přišlo mi to v recenzích přehnané, ale ano – je to jako photoshop! Na všech místech, kde mi korektor nebo jiný produkt přilne hůř nebo je zvýrazněný šupinkami, s Guerlain se mi to nikdy nestane. Úžasně se do pleti vstřebá, lehce ji sjednotí a vytvoří dojem zdravé hezké kůže. Zkoušela jsem pod něj použít benefití bázi That gal a kupodivu mi potom přišlo, že efekt není tak krásný, jako by naopak báze zabránila přirozenému vpití do pleti. 

guerlain baby glow clair

guerlain baby glow clair

Co se týče krytí, myslím, že je větší, než by člověk po prvním přečtení popisku čekal. Lehounká první vrstva krásně sjednotí, pokud přidáte druhou, docela hezky už zakryje nějaké zbytky pupínků. Na akné a vyšší potřeby krytí bych ho ale nedoporučila. Výdrž na mě byla celodenní, ale mám suchou pleť a většinou se mi z ní nic výrazně neztrácí, těžko posoudím mastnější.

Guerlain čísluje až od dvojky, proto je 02 CLAIR nejsvětlejší odstín. Často jsem slyšela, že je odstínová řada malá a tmavší slečny si ji tak neužijí, to bohužel neposoudím. Dvojka bude podle mě sedět většině normální světlé populace – pro můj křídový obličej je o kapku tmavší, možná i lehoulince oranžovější. Dobře se ale rozetře a sedne si, obzvlášť pokud ji přepudruji meteoritími koulemi, zdá se mi, že tvář trošičku zesvětlí a všechno se hezky sjednotí do správného zabarvení. Takže i na velice bledé pleti se utáhnout dá. 

S focením obličeje zatím nejsem úplně sžitá, aby nebyl celý rudý, oranžový a podobně... :D ale představu si snad uděláte. Se začervenáním si hravě poradil. Na spodní fotce jde poznat, že oproti bílému krku je trošku tmavší, ale v celkovém pohledu na člověka to není nic znatelného.

guerlain baby glow clair


guerlain baby glow clair
 
Abych to shrnula – ačkoliv jsem se zařekla, že mě už ty tmavší make-upy štvou a nehodlám přistupovat na nějaké kompromisy, tenhle je tak dokonalý, že dokonce jeho o krapet tmavší odstín překousnu. A to je co říct! Troška Baby Glow a korektoru pod oči vám bohatě vystačí na rozjasněný svěží obličej. Kdybych neplánovala na letošní dovolené v Americe probírku tamních produktů pro běloby, okamžitě bych si ho šla koupit. Všechny jeho vlastnosti mi naprosto sedly a nevidím na nich nějaká negativa! Hodnotím tedy 4.5 body z 5


0 komentářů:

Okomentovat