úterý 31. března 2015

Tip na fajn řasenku z drogerie

Jak už jsem zmiňovala v článku o Benefit kitu, zkusila jsem mimo drogerkových řasenek i ty dražší z parfumerie a žádná mě stoprocentně nepřesvědčila, že stejně jako její mnohdy skoro desetinásobná cena má i desetkrát lepší výsledky. Mimoto mi z extrémně prodlužujících řasenek (např. od Lancome) častokrát otekly oči, pravděpodobně je mám citlivé na nějakou profi složku, která se v nich nachází. Asi nejraději jsem používala Sumptuous volume mascara od značky Esteé Lauder, jenže za necelé tři měsíce byla kaput a to se mé peněžence zrovna nelíbilo. 

Po spotřebování TAR od Benefitu jsem už asi počtvrté nebo popáté sáhla po modré XXpress volume aqua od Gabriella Salvete. Stávala 99Kč, teď už ji zdražili na 109Kč (ale pořád láce!), v aktuálním letáku Rossmann ji seženete dokonce za 69Kč, proto jsem o ní honem chtěla informovat :)


Řasenka se dá sehnat ve více verzích, ještě existuje zelená a fialová - podle internetu má mít zelená ultra černé pigmenty a fialová je určená pro natočení řas. Já tehdy poprvé sáhla po této modré voděodolné verzi. Jak už název napovídá, měla by pomoct s objemem, a ještě navíc řasy renegerovat díky pečujícím složkám (ale kdo by tomu věřil, já od toho upřímně výsledky nečekala a slovo „regenerace“ spíš ingoruju). Obsah 11ml. Na ničem jsme nešetřili! :D obal je decentní, na drogerii vlastně poměrně líbivý, ani se nějak zásadně neohmatává a nestírá.

Kartáček se skládá z krátkých plastových štětinek, což je přesně to, co moje nic moc kratší řasy potřebují. Podle mého názoru, jakmile objevíte druh kartáčku, který vám vyhovuje, máte napůl vyhráno. Velikostně je tak akorát, užší a delší, žádná objemná hrůza, s kterou se nedostanete ke spodním řasám. Ani hned po otevření mě netrápí přehnaná mokrost, nesnáším, když člověk musí čekat měsíc, aby byla řasenka použitelná! 


 Prodloužení je skvělé, s tím jsem spokojená naprosto! Má tendenci trošičku slepovat, pokud to s ní začnete přehánět. Já mám navíc bohužel řasy spíš rovné a padající, takže přesně neposoudím schopnost držet natočení a neklesat, to se mi nepovedlo snad s žádnou řasenkou. Voděodolnost je otestována uroněnými slzami (přežila), do bazénu a moře s namalovanýma očima nechodím, takže zatím nebylo potřeba. Nadšená jsem taky z toho, jak lehounce se odličuje – stačí tři kapky a je pryč! Potom, co jsem se nemohla každý večer zbavit benefití They’re real, mám teď po hororu zase blaho. A hlavně se mi na rozdíl od ní neobtiskává pod oko.

Omlouvám se, nanášela jsem ji dost narychlo, takže to není precizní a řasy nejsou dokonale oddělené :-/ na druhé fotce jedna vrstva, na poslední dvě vrstvy.




Nejspíš není naprosto perfektní, ale mám ji ráda. Za dobrou cenu mi zaručí hezké řasy nenáročně a rychle, což po ránu přesně potřebuju. Jednou možná objevím TU dokonalou, ale zatím se po veškerém experimentování pravidelně vracím k této a pokaždé se na ni těším. Dávám proto 4 body z 5.

 
Prozraďte mi svou nejoblíbenější řasenku!


0 komentářů:

Okomentovat