středa 8. dubna 2015

Right now (MARCH)

WATCH.
Ještě před měsícem bych tomu nevěřila, ale zamilovala jsem se do Top Gearu! Ano, trochu švindluju a nekoukám na ty klasické díly, ale jejich speciály jsou něco perfektního. Pokud taky milujete cestování a občas trochu absurdní humor se spoustou devastace, budete nadšení. Principem je vybrat si co nejvhodnější auto, které přežije nástrahy několika tisíců kilometrů po zemích jako Botswana, Irák, Indie nebo i severní pól. Tak trošku jiný cestopis!

LISTEN.
Hned první týden v březnu jsem prožila snad můj nejúžasnější koncert ve filharmonii. Klasická hudba je něco ohromujícího, nemusíte si představit jen nudné hodiny hudební výchovy na základce, kde vás nutili poslouchat Dvořáka. Už podruhé jsem vyslechla díla od Alfreda Schnittkeho a jenom se potvrdilo, že jeho hudba je tajemná, děsivá, magická. Ve Faustovské kantátě zpívala mimo jiné i Iva Bittová, která má skvělý hlas! Příběh Fausta určitě všichni znáte – a bouřlivé zpracování tématu se sborem, groteskním ďáblem a popisy zamordovaného doktora Fausta mi způsobovaly až mráz na zádech. Snad poprvé se mi stalo, že jsem opravdu neměla slov.



READ.
V březnu jsem rozečetla Body book od Cameron Diaz, o které jsem mluvila už v nákupech, ale chystám na ni samostatný článek, takže si ještě počkejte :) mimo to jsem konečně přelouskala Rosemary má děťátko od Ira Levin. Kdysi dávno jsem viděla film od R. Polanského, takže jsem měla trochu tušení, o co půjde (mimochodem, po dočtení jsem si film zapnula znovu a je opravdu dobře a věrně zpracovaný, můžu doporučit). Na horory úplně nejsem, ale této útlé knížečky se rozhodně nemusíte bát – je skvěle napsaná, ale nijak zbytečně krvavá, což je v dnešních hororech nutnost. Dočkáte se spíš napínavé, trošičku strašidelné a znepokojivé atmosféry, kde si v útržcích a zkoumání drobností můžete domýšlet, o co přesně kráčí a kam to povede.



EAT.
I tentokrát jsme nemohli minout Cosmopolis – mají veliký výběr vaflí a palačinek, takže pokud vás chytí mlsná nebo toužíte po sladké snídani, tady je to správné místo. Taky jsem poprvé vyzkoušela restauraci Varna – dřív se specializovala vyloženě na bulharskou kuchyní, což už dnes není tak úplně pravda, ale výběr je dobrý a moje těstoviny s lososem se moc povedly. Restaurace je nově zrekonstruovaná, interiér je čistý a líbivý, ale trochu neosobní a nemá žádnou atmosféru. Když mluvíme o atmosféře, můj poslední nově navštívený podnik jí má až až! Super panda cirkus! Rozhodně brněnské must-see, dost dobře se to nedá popsat slovy. V základní nabídce je 12 naprosto extrémně neobvyklých koktejlů, ke kterým dostáváte i tématické pohlednice, a něco na chuť? Žádné oříšky a chipsy, vyberte si třeba šneky nebo chleba s mangovým máslem.



LIVE.
V uplynulém měsíci se opakovala akce Douglas beauty street, kterou jsem s kamarádkou konečně vyzkoušela. Bohužel jsem až tak nadšená nebyla, přece jen se za půl hodinu nedá stihnout nějaké propracované líčení, ale vizážistka Clinique byla moc příjemná. Větší zklamání se rozhodně konalo u úpravy vlasů Toni&Guy, která v podstatě vůbec nesouvisela s mým oblíbeným kadeřnictvím – ano, byly použity jejich produkty, ale místo kreativních profesionálů, které jsem očekávala, se nás ujaly nějaké mladinké holky patrně z kadeřnického učňáku, které tedy měly k profesionalitě daleko. Škoda!

FACE.
V březnu už na mě šlo jaro a já chytila růžovou vlnu. Podle beauty časopisů je teď růžová trendy prvkem v líčení, já se vyžívala v prozářených jednoduchých očích díky Colour tattoo v odstínu Pink Gold. A naprosto nejoblíbenějším prvkem je benefití tvářenka Dandelion - dokonalá něžná růžová, která skrývá třpytečky dodávající svěží vzezření.


0 komentářů:

Okomentovat