neděle 22. února 2015

Lancome tekutá rtěnka

Zdravím vás a doufám, že na rozdíl ode mě jste nepodlehli všudypřítomným nemocem. Dnes tedy další recenze - měla bych víc psát o ne-rtěnkových produktech! Ale jde vidět, co je mou posedlostí :) pokud vás taky strhl aktuální trend leskortěnek, můžete se mnou kouknout na jednu dražší z dílny Lancome.
 
(Lancome, L’absolu velours – odstín 493, cena všude cca 720Kč)

Dopřála jsem si ji k narozeninám, které mám asi měsíc po Dnech Marianne, takže se mi povedlo hezky ušetřit. Všechny odstíny v nabídce jsou docela dost výrazné, mám pocit, že nějakou pravou nude byste nevybrali (ovšem já ji nehledala, možná se pletu). Mezi zářivými červenými a fuchsiovými jsem nakonec sáhla po krásné vínové, nejtmavší ze všech, po které jsem s blížícím se podzimem prahla. Pigmentace je naprosto plná a intenzivní, lesk určitě nečekejte.

Foťák vždycky vytáhne spíš tu tmavě červenou a vínová je trošku potlačená, tak si ji zkuste představit :D


Design se mi moc líbí, nic přehnaného, jen zajímavější tvary a detail Lancome růžičky na víčku, a už to ze rtěnky udělá něco jiného než třeba ty drogerkové leskortěnky Rimmel. Jelikož je obal průhledný, hned jasně vidíte, po jakém odstínu saháte. Dostanete ho rovných 6ml. Aplikátor má poměrně klasický tvar, je ovšem zahnutý nahoru, což manipulaci skutečně usnadňuje. Abych pokryla celé rty, nemusím znovu namáčet, barva ulpívá uprostřed aplikátoru a stačí se dotknout rtů, pak rtěnku rozetřít špičkou a máte hotovo. Rozhodně doporučuju držet se pořekadla „méně je více“, jinak začne být rtěnka trochu nerovnoměrná – četla jsem u více recenzí na internetu, že je to nejspíš problém pouze tohohle nejtmavšího odstínu, ostatních ne, ale bohužel nemám srovnání. S tím souvisí i druhá aplikace nebo různé úpravy, ty jí trochu ubírají na kráse.



I když se nabízí srovnání, od Bourjois tekutých rtěnek se dost liší. Žádné zaschnutí a zatvrdnutí do neporušitelné vrstvy – Lancome lehce uschne do krásného sametového finiše, ale pořád ji cítím vlhkou a „živou“ na rtech, neznehybní. Trošku se obtiskne na skleničku, to ano, ale absolutně nevysušuje rty a nezvýrazňuje suchá místa, ani se nerozpíjí mimo hranice úst. Po 4hodinách, vypití čaje a hodování na guláši se trochu ztratila z vnitřku rtů, ale nebylo to nic zásadního, drží skutečně dobře. Jde lehoulince cítit, ale tak desetinou chemického pachu Bourjois Rouge Edition Velvet.




Celkové hodnocení tedy 4 body z 5! Musím ubrat za trochu problematické vrstvení, ale jak jsem zmiňovala, možná jde jen o tento odstín (stejně jako byl poměrně nepovedený tmavý Grand Cru od Bourjois). Za dobrou cenu ji najdete i na parfums, tak můžete obhlédnout odstíny :) pokud vás tekuté rtěnky baví, určitě po této sáhněte.


Jak si nejraději malujete rty? Jste věrní klasickým rtěnkám, leskům, nebo vám stačí balzám?



3 komentáře:

  1. Vypadá moc pěkně. :) A výběr odstínů je pořádný. :) Já nejradši klasické rtěnky, ale i ty tekuté nebo hooodně husté lesky (např. od Shiro Cosmetics, to je indie značka, kde si můžu nechat namíchat barvu dle vlastního výběru).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barva přesně podle mě? To zní dost dobře, musím to prostudovat na internetu ;)

      Vymazat
    2. Akorát si asi nepřijdou moc na své ty, co mají rády profi balení. :)

      Vymazat