sobota 14. února 2015

Nekonečné moře Sephora másla

Tak schválně, kdo se někdy nechal nalákat vzorečkem k nákupu a později si produkt pořídil? Mně se to stalo snad jen jednou, navíc poslední dobou mi přijde, že minimálně v brněnské Sephoře vzorky k nákupu dost šetří (nebo spíš máte úplnou smůlu). Někdy před rokem jsem ale vyzkoušela zajímavý krém na tělo a neodolala mu. Jak dopadl v plném balení?

Cenovka je závratná, sice získáte obřích 470ml produktu, ale i tak! Čekala bych přinejmenším, že se namažu jednou týdně a budu hebká jako samet :D při relativně pravidelném mazání mi vydržel přes půl roku, což trochu snižuje bolest peněženky.

(Sephora super supreme body butter, 595Kč)


Oficiální název říká „body BUTTER“, ale máslem bych to nenazvala, konzistencí připomínal hustý pevnější krém, ale rozhodně ne máslo. Roztíral se úplně normálně jako klasický tekutý krém, brzy se vstřebal a nezanechával pocit nějaké mastnoty nebo ulepenosti. Celkem mě překvapila silná parfemace, někomu by to mohlo určitě vadit. Dokonce jsem měla chvíli pocit, že mám po něm kůži jakousi iritovanou, začervenalou. Ale buď to odeznělo, nebo jsem si to jen vnuknula (hypochondr!), žádné konkrétní problémy jsem nezaznamenala. 

A draze zaplacené výsledky? Z mého pohledu čistý průměr. Neurazil, nenadchnul. Určitě jsem necítila hned druhý den ráno po probuzení nějakou suchost a potřebu se okamžitě mazat, ale efekt dlouhodobější hydratace a hladké kůže, která by byla po dlouhé žízni ukojená, se nedostavil. Ale zbyla mi velká dóza, do které jsem dala laky na nehty v jarních barvách…. :D

Pokud hledáte dobrý krém na tělo, nejlépe ve vyrovnaném poměru cena/výkon, poohlédla bych se jinde. Co je drahé, nemusí být zákonitě dobré, tohle mazátko je už názvem prezentováno jako cosi luxusního a výjimečně účinného - a kde nic, tu nic. Takže 2 body z 5!



 Šlápli jste někdy s dražším produktem vedle? Čím se rádi mažete vy?


2 komentáře:

  1. juj tak to by ma nepotesilo :( ale neda sa stale kupovat len vyrobky,ktore sadnu :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve své podstatě na něm nebylo nic extra špatného, ale svedl by to i levnější krém! Ale všechno je holt o zkoušení :)

      Vymazat